Eser· Kitap
Derin Kesik
...Ben eşikleri seviyorumKirpikleri, parmak uçlarınıDumana batmış sözleri;İçeriyi de dışarıyı daGüzel gösteren eşikleri......Yakın olan her şeyi sıkıcı yapanEy uzak zamanlarHer yerden sızıyorsunuz.Gidip o ihtiyara sormalı bunuKirpikleri ellerinden çok titreyen....Üç yıldır sessizce çalışıyorum ölümeAzrail gelecekse senin yüzünle gelsin.Ben, son bir kez yüreğim ağzımdaSen bütün acılarının hesabını görürsün.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Henüz puan verilmemiş.
Yorumlar
Henüz yorum yok.











