Eser· Kitap

Annem ve Hayatın Anlamı

7.4/10(39)

Nietzsche Ağladığında ve Aşkın Celladı gibi tanınmış kitapların yazarı Irvin Yalom, bu kitapta psikoterapi ve hayatın anlamını arama çabasında kendisinin ve hastalarının yaşadığı deneyimleri konu ediyor. Ölümünden birkaç yıl sonra düşlerine giren kendi annesi; ölümcül bir kansere yakalanmasına rağmen hayatın anlamını yitirmeyen Paula; çok sevdiği ağabeyini ilkgençlik yıllarındaki bir araba kazasında yitirmiş ve şimdi de beyin kanserine yakalanmış kocasının ölümünü yaşamakta olan duygusal olarak kenetlenmiş Irene ve diğer yaşantılar... Her biri, terapinin pasif bir çözümleme sürecinden ibaret olmadığını, hastanının ve doktorun birbirini karşılıklı olarak eğittiğini ortaya koyuyor. Kitap boyunca, Yalom, kanser gibi ürkütücü bir hastalığa sahip insanların, kendi kendilerini iyileştirmeyi başarma güçlerinin yanı srıa çağdaş tıbbın sınırlarını sergilemekten çekinmiyor. Annem ve Hayatın Anlamı, ölüm üzerine, insanın daha anlamlı yaşamak için verdiği kişisel mücadeleler üzerine derin gözlemler içeren bir kitap.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Annem ve Hayatın Anlamı

Annem ve Hayatın Anlamı

Kabalcı Yayınevi

314 sayfa2000-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.4/ 10
39 puan
10
2
9
6
8
8
7
15
6
7
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Bbooky· Annem ve Hayatın Anlamı
6/1002.11.2018

İnsanlar gerçekten ilgilendikleri birinin gözlerinde kendilerinin sevilen hayalini görürlerse kendilerini severler...

Mmesutizm· Annem ve Hayatın Anlamı
7/1017.02.2013

Kitaptan not aldığım bir kaç cümle.... Hayır, insan ölümcül hasta olduğu zaman, kişi yalnızdır ve yalnız ölür. Arkadaşlar mezara kadar takip etme yapmacıklığını gösterir. Ama kişi mezara girmeden onların aklı başka yere çevrilmiştir.

NNeenone· Annem ve Hayatın Anlamı
9/1016.01.2013

Çok sevdiğim bir yazarın, sevdiğim kitaplarından biri.

Eenuzakada· Annem ve Hayatın Anlamı
7/1009.09.2012

...çok iyi öyküler var....bu kitabı bana mario levi önermişti hatta bir tanesi de okumuştu bize( ilk öykü sanırım)... yazarın son sozünde Nietzsche den çok harika bir alıntı var..'''TEK BİR ŞEYİ GÖREBİLMEK İÇİN GÖZLERİNİZİ BİRÇOK ŞEYE KAPAMANIZ GEREKİR.''' çok doğru bir laf, tam da bunu yapıyorum çok uzun zamandır....

Benzer Kitaplar