Eser· Kitap
Hayatın Kıyısına Düşen
İçimden yükselen nutka nokta koyuyorum. Bizimkiler deyince aklıma ortaokulda biyoloji dersinde okuduğumuz tırtıl böcekleri geliyor. (Yine biyoloji dersi, ne çok takmışım bu derse). Koza yapmak için kendilerini içeriye hapsederlermiş. Delip çıkabilenler kelebek, çıkamayanlar ise artık ölü böcek olurmuş. bir de resmi vardı, kozasının ucundan başını çıkarmış bir kelebek resmi. Bizimkiler, ben de dahil tırtıl böcekleriydik. hayatımız kısa olacaktı bizim, belliydi. Bile bile örüyorduk kozamızı, isteyerek değil elbette, mecburduk. Bizim kuşağın kelebek olma şansı yoktu....
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Henüz puan verilmemiş.
Yorumlar
Henüz yorum yok.

