Son Məktub
Bütün başlanğıcları sevirəm. Çünki bunlarda ümid var, gözlənti var. İnam var. Başlanğıclar hamısı sevinclidir. Amma sonları - finalları sevmirəm. Uğursuzluq, məyusluq, məğlubiyyət acısı var sonlarda. Hətta uğurlu sonluq belə kədərlidir, uğurun bitməsi acısı yaşadır adama.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(1)
Tüm puanları gör (2)Yene Varisden unudulmaz bir eser. *Son Mektub*... Evvelce adi günlerin behsi getse de, bunu diger eserler qeder sevmeyeceyem desem de, sonda göz yaşlarım yene sehifelere damladı. Nece gözel anlatım terzi, nece derin duyğu selinin izahı.. Gözyaşlarımla son sehifesini qapadığım kitabın ardı da eyni cür oldu. Her şeyin adi terzde biteceyine inanmırdım son ana qeder amma bu qeder mükemmel biteceyine de ehtimal vermemişdim. Sonuncu ölen ümidlerdir, ancaq sevgi her şey defn olunsa bele sona qeder yaşayır. Ölümsüzdür...











