Eser· Kitap

Gözyaşı Konağı Ada 1876

7.6/10(11)

1876 yılı baharında gayrimeşru bebeğimi doğurmak üzere evin erkeklerinden habersiz Büyükada'ya gönderildim. Yanıma Bedriye Kalfa'yı verdiler. Evin kadınları baba ve ağabeyime küçük bir hikâye takdim ettiler. Para kazanma hırsıyla yaşayan babam yokluğumu dikkate alacak vaziyette değildi zaten. Sadece ağabeyim bir süre uzaklarda olacağımı duyunca şaşırmış. Sofrada kızılcık hoşafını kaşıklarken bir an donup kalmış. Ona öyle anlatıldığı üzere, güya, talihsiz bir kaza neticesinde saçlarım tutuşup yandığından, Bedriye Kalfa ile halamın Beyazıd'daki konağına gideceğime, bu sayede kendimi biraz olsun toparlayacağıma inanıvermiş. Böyle başlıyor Gözyaşı Konağı. Gencecik bir kadın, karnında bebeği, kederli ve mağrur, adaya geliyor. Kaderden, ayıp arayan gözlerden, hayata hükmeden erkeklerden uzağa… Bir yanda ahlâka hürmet ve fikri mukaddes masalları, diğer yanda kıpır kıpır hürriyet meseleleri… Şebnem İşigüzel, neşeli, aşk dolu, hayat dolu bir romanla yeni bir ses katıyor, sesine… edebiyata… (Tanıtım Bülteninden)

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Gözyaşı Konağı Ada 1876

Gözyaşı Konağı Ada 1876

iletişim yayıncılık

250 sayfaISBN 97897505197582016-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

7.6/ 10
11 puan
10
0
9
4
8
2
7
3
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Ffndkkk· Gözyaşı Konağı Ada 1876
6/1002.10.2018

Okurken konunun agirligindan yoruldum. Her bir karaktere ayri ayri kizdim , belki bir ihtimal sonu iyidir dedim ama olmadi. Olaylari donemin sartlarina gore degerlendirmeye calissam da bu karmasik iliskiler yumagi ve dram resmen tuketti beni.

SSof!· Gözyaşı Konağı Ada 1876
9/1001.10.2017

Dram ve hüzünlü kitaplardan hoşlanmayan biri olarak, bir kere daha bu fikrimi teyit ettiren, beni salya sümük ağlatan kitap. Kurguda sıkıntılar olsa da, sürükleyici ve kötü bir şekilde bitireceğiniz bir aşk ve dram kitabı.

Bbayankraker· Gözyaşı Konağı Ada 1876
9/1026.07.2016

Şebnem İşigüzel'i git gide daha fazla seviyorum. Bu kitabında öncekilerden farklı bir tat var demiştim ancak kendimi, hüznü ve kalbe dokunan acımasız hayattan bir parçayı, uzak bir köşeden hiç bir şey yapamadan sadece izler buldukça bu kitap dedim, kesinlikle bir Şebnem İşigüzel kitabı. Naif ve dokunaklı. Kesinlikle vuruyor...

Benzer Kitaplar