Eser· Kitap

Sorun Bende Değil, Sende

6.0/10(158)

“Bir kitap okudum hayatım değişti diyebilmeyi çok isterdim. Ama bir adam tanıdım ve hayatımın içine etti.” Siz hangisisiniz? Hayatının içine edilen “o kadın” mı? Yoksa bahsedilen “o adam” mı? Yoksa ikisi de olmak istemediğiniz için ne yapacağını bilemeyenlerden misiniz? İşte size aşkın ve aşksız kalmanın acısı, komiği; sorusu ve cevabı. Aşkın pembesi hiç bu kadar gerçekçi olmamıştı. Dişi bir Freud’un pembe koltuğuna uzanıp; dilerseniz kıkırdayın, dilerseniz öfkenizi katmerlendirip kalbinizle aklınıza bir ayar tutturun.

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Sorun Bende Değil, Sende

Sorun Bende Değil, Sende

353 sayfa

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puan dağılımı

6.0/ 10
158 puan
10
22
9
16
8
18
7
21
6
17
5
15
4
14
3
9
2
10
1
16

Yorumlar(25)

1/1029.12.2015

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Kitapla ilgili yorumumu buradan okuyabilirsiniz: http://suleuzundere.blogspot.com.tr/2015/12/kasim-okumalari.html

5/1020.09.2015

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

İster istemez pucca ile karşılaştırdım okurken. Pucca daha bizden daha normal. Pinkfreud çok elitist olmaya çalışmış. Bu kadar çok sevgili değiştirmek hiç bir mantığa sığmıyor o yüzden kitapta kendimden bir şeyler bulamadım. Kafa dağıtmak için okunur işte

1/1011.09.2015

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Tam bir rezalet!

10/1025.08.2014

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Pucca tadinda eglenceli, akici bir kitap. Bazi kisiler edebi degeri yok, insana bisey katmiyor gibi sacma yorumlar yapiyor. Kabul ediyorum ki bir dunya klasigi ta da bir Orhan Pamuk eseri degil fakat emek harcanarak yazilmis bir kitap neticede. Saygi gostermek lazim.

8/1015.01.2014

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

çook güldüümm okurkeeen moral bozukluğuna çook iyi geliyor:))

6/1009.01.2014

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Aslında böyle kafa dağıtmak için alınınca keyifle okunuyor.Bence yazarın bazı tespitleri de çok yerinde.Ama bilindiği gibi edebi yönü olmayan bir kitap.İşte bir çeşit günce ve ben beğendim.

1/1025.11.2013

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Cok basit bir kitap ergen işi

5/1021.11.2013

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Zaman zaman bazı yerlerde gülümsememe sebep olsa da bana bir şey katmadığını düşünüyorum. Dili sade , basit . Boş zamanlarınızda kafa dinlemek için okuyacağınız tarzda bir kitap..

4/1030.10.2013

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Vakit kaybı.

2/1019.08.2013

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Pucca çakması,gereksiz kitabımsı.

1/1019.08.2013

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Vakit kaybı.

10/1028.04.2013

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Süperdi

4/1018.03.2013

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Yetersizdi, fakat bazı yerleri de bi o kadar da iyiydi.

4/1004.03.2013

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Zaman geçirmek için okunabilecek bir kitap. Size ne katar o tartışılır.

2/1027.02.2013

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

vasıfsız.

1/1012.11.2012

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Vasat ötesi

2/1028.10.2012

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Verdiğim paraya acımıştım

2/1012.09.2012

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Tatilde boş boş okunacak,kafayı yormayacak,eğlenilip gülünecek bir kitap Kazandırdığı birşey yok,gül ve geç...

1/1008.08.2012

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

zaman geçirgeç.

5/1024.07.2012

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

hayatınızdan parçalar bulabileceğiniz düz,basit cümleleriyle kolay okunabilir bir kitap.

2/1024.06.2012

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

verilen paraya ve harcanılan zamana kesinlikle değmeyen samimiyetsiz olaylar arasında kopukluklar olan bir kitap.

4/1020.05.2012

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Açıkçası PuCCa'nın iki kitabını okuduktan sonra vasat, hatta vasatın altında buldum diyebilirim. Okurken ne kahkahalara boğuldum, ne de üzüldüm. Anlatımı soğuk ve samimiyetsiz geldi. Kısacası pek beğenmedim ancak ikinci kitabını da almış olduğum için onu da okuyacağım ne yazık ki...

9/1013.05.2012

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

çok sevdim.bu kız tıpkı bana benziyor :D

7/1022.03.2012

Baskı: Sorun Bende Değil, Sende

Tarzım olmamasına rağmen okurken çok güldüm, eğlenceli yazın okunacak hafif bir kitap.Oturup saydım 49 erkek ismi var.Bu kadar abartılmasa daha iyi olurmuş.

Benzer Kitaplar