Sen Ben ve Çocuklarımız
Aile içinde yaşanan çatışmalarda hangi iletişim kanallarını kullanabiliriz? “Yemicem işte!” diye direten çocuklara ne demeli? Çocuğunuzun yemek seçmesinin nedeni siz olabilir misiniz? Özgüvenin azı karar, fazlası zarar mı? Çocuğumuzun strese girdiğini nasıl anlarız? Evdeki Facebook-Twitter krizlerini nasıl aşarız? Çocuğu benliğini zedelemeden eleştirmek mümkün mü? “Aman çocuğum üzülmesin” derken çocuğa iyilik mi ediyoruz kötülük mü? Hangi çocuklar tırnak yer? Kardeş kıskançlığı mı rekabet mi? Çocuğunuz geceleri korkuyla uyanıyor mu? Çalıştığı halde bir türlü derslerde başarılı olamıyor mu? Çocukluk döneminde önümüze çıkan engeller kendimizi geliştirme fırsatı olabilir mi? Her ailede yaşanan ufak çaplı krizler, çözümü mümkün sorunlar ve “çocuk eğitimi” denince anne babaların ilk aklına gelen, en çok güven duydukları bir isim; Prof. Dr. Nevzat Tarhan. “SEN BEN VE ÇOCUKLARIMIZ” anne babalar için güvenilir bir rehber kitap, hatta bir yol arkadaşı…
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(7)
Okunabilir bir ebeveyn kitabı..
Yazar her zamanki gibi sıkmadan, kısa ve net bir şekşlde ebeveyn ile cocukları arasındaki ilişkiyi, sorunları anlatmış yol göstermiş.
Kitap herkesin kolayca okuyabileceği düzeyde yazılmış ve çocuk problemlerine kısa ve etkili çözümler sunuyor. Ama beklentiniz yüksekse hayal kırıklığına uğrarsınız, çok yüzeysel bir kitap.
Kitap isminden de anlaşılacağı üzere aile ortamının nasıl olması gerektiğini ve çocuklara ne tür sorunlarda nasıl davranılması gerektiğini anlatıyor. http://blogumabandim.blogspot.com/2012/07/sen-ben-ve-cocuklarmz-nevzat-tarhan.html











