Eser· Kitap
"Yaz" Dedi Babam
Ya ben Ben ne hissediyorum? dedim, kendi kendime. Herkesin bir olduğunu, herkesin aynı şeyleri yaşadığını, bunun bir döngü olduğunu. Kimini daha az acıttığını, kimini çok. Böylece, ruhların eğitildiğini, yaradılışın kaynağının sevgi olduğunu anlıyorum. Zaman denilen mefhum nasıl bir şey Geçiyor, hatırlamıyoruz. Geliyor, hissetmiyoruz. Anda kalmayı da beceremiyoruz. Bütün bu yaşamlar, neyi olgunlaştırıyor acaba? Evreni mi?
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Henüz puan verilmemiş.
Yorumlar
Henüz yorum yok.

