Eser· Kitap
Türkiye`ye Mektuplar
Bu gidişe seyirci mi kalacağız? Elbette ki hayır! Herkesin bir şeyler yapması gerekiyor. Konuşma hakkı kimin, onu tartışmıyorum. Ama bu ülkenin çocukları mutlaka bir şeyler yapmalıdırlar ve herkesin bir şeyler yapabileceğine inanıyorum. Hainler birçok şey yapıyor da bu ülkenin has evlatları neden hiçbir şey yapamıyor?... ...Ne yapacağız sorusunu sorduğumuzda, aklımıza hemen sivil gücün kullanılması geliyor. Ardından da Sivil Toplum Örgütleri...İşin düğüm noktası, kader noktası, dönemeç noktası o örgütler...
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Henüz puan verilmemiş.
Yorumlar
Henüz yorum yok.

