Lucian
Suse ciddileşti. Becky , şeyi düşündün mü, Lucianın belkide...bir insan...olmadığını ? Başımı öne eğdim, Hayır, diye fısıldadım.Ama aslında düşündüğüm şuydu : Evet. Bakışları hüzünle doldu ve yüzüne yine o yumuşaklık, kırılganlık geldi. Sanki ince bir buz tabakasının üzerindeydi; sanki aramızda donmuş bir göl vardı ve bir tarafında o, öbür tarafında da ben duruyordum. Ve birden, onun benim tarafıma, yanıma gelme isteğini hissettim. Ama korkusunu da; o kırılabilecek buz tabakasının çökebileceğini ve onun dibine, ölümcül soğuğa doğru çekilebileceğine dair. Bu çılgıncaydı ama gerçekten onun duygularını hissedebiliyordum. Sadece ne düşündüğü, benim için gizliydi.Gözleri, bacağımın üzerinde açık duran ellerime takıldı. Sanki cevabı, ellerimin üzerinde arıyormuş gibiydi.n Bilmiyorum, dedi sessizce. Ben kim olduğumu bilmiyorum. TEK KELİMEYLE BÜYÜLEYİCİ.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar(10)
Tüm puanları gör (22)"Ama çılgınca olan, yediğim, içtiğim veya çektiğim her şeyde, ilk defa yapıyormuşum gibi bir his oluyor. Tat alma duyum bir şey hatırlamıyor. Dokunma duyum da öyle. Birisi bana dokunduğunda..." derken Lucian, parmağının ucuyla yanağımı okşadı, "ben sana dokunduğumda tarifi olmayan şeyler hissediyorum. Sanki daha önce hiç kimseye dokunmamışım gibi." http://benherneysemo.blogspot.com/2013/12/lucian-isabel-abedi.html
mükemmeldi. okuduğum en duygusal fantastik kitaplar arasındaydı. yazar aşkı, romantikliği ve gizemi öyle güzel anlatmış ki... farklıydı kesinlikle diğer romanlardan. almanya dan yazılması dolayısıyla sürekli dipnot düşülmesi canımı sıksa da herşeye rağmen keyifli ve finalinde beni ağlatan bir kitaptı...
Beklediğimden daha vasattı. Yazar iyi bir konu yakalamıştı ama gereksiz yere uzatlamarı vardı. Sonu beni tatmin etmedi. Tekrar elime alıp okumam.
Fantastikte yeni türler okumak istediğinizde size önerebileceğim ilk kitaplardan biri =)
guzeldı ama ben bu kıtabı alırken cok daha fazla bır beklentıyle almıstım o yuzden aman aman dıyemeyecegım
gerçekten okurken duygulandığım nadir fantastik kitaplardan biri.kitabın etkisinden kurtulmak bir hayli zor oldu.lucian a resmen bayıldım ve rebeccanın yaşadığı hüzünü en derinden hissettim ve insan gerçekten çok etkileniyor.
Benzer Kitaplar

Ürperti (The Wolves of Mercy Falls, #1)

Sağdan Birinci Mezar (Charley Davidson, #1)

Günah Pazarı ( Anita Blake Vampir Avcısı, #17)

Karanlığa Dokunmak

Bir Isırık Daha (Chicago Vampirleri Serisi, #3)

Canalıcı Dört Buluşma - Cehennemde Aşk Randevuları

Sığınak

Cehennem Taşı (Kara Mürekkep Günlükleri, #1)
Ejder Ateşi (Draki, #1)

Ateş ve Diken

