Eser· Kitap

Uzağa Gidemem

10.0/10(1)

Uzağa Gidemem, delirmenin hep eşiğinde ama gerçekliğe de sıkı sıkıya bağlı; en insani şeylerle dahi hesaplaşarak, onları kurcalayarak ve gözü karalıktan ödün vermeyerek bağlanan öyküler toplamı. Meral Saklıyan’ın ilk öykü kitabı. Kitaptaki öyküler tüm ihtişamıyla ilerleyen yaşamların bazen orta yerinde bazense sonunda, zihnimizde devam eden kurgulara yaslıyor başını. Her şey normalmiş gibi çok sıradan, olaylar süregeldiği gibi seyrediyor… Bizi saran gerilimin matematiğini iyi hesaplıyor yazar, tehlikenin her zaman farkındayız ama “tehlike” ne, onu tam bilmiyoruz! Yapılan planların, yaşanan hayatların, önümüzde duran gerçeklerin, hesapta olmayan sürprizlerin, bilerek ya da bilmeyerek başımıza gelen gerçeklerin; ister kader diyelim ister tesadüf bizi aslında özümüze sürüklediğinin ve olayların yine bizler için olduğunun vurgusunu yapıyor, Uzağa Gidemem’deki öyküler. Her yere gidebilirsiniz ama gittiğiniz her yerde bizzat kendiniz de olursunuz… “Sabah erkenden yola koyuldum. Yapılacak şey belliydi. Spor ayakkabılarımı giyip arka sokaklara seğirttim. Kenar mahallelere doğru. Yanımda çakı bile yoktu. Tenhaydı ortalık. Rengi boz gece­kondunun olduğu sokağı buldum. Kapı aralıktı yine. İçeri girdim. Çiçek desen örtülü tahta masa yerinde duruyordu. Sandalye düzgün konumlanmıştı. Kazma ve küreği göremedim. Tahta kapının demir tokmağını seslice vurmaya başladım.”

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Uzağa Gidemem

Uzağa Gidemem

Everest

119 sayfaISBN 97860518543042019-09-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

10.0/ 10
1 puan
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Ookursever-nejla· Uzağa Gidemem
10/1021.10.2020

Çok Okunası..... Tavsiye üzerine okuduğum bir kitap. Yazarı halen aktif olarak çalışan on parmağında bir çok marifet olan uzman bir doktor. Öyle güzel , öyle anlamlı kadın merkezli güzel hikayelerden oluşuyor ki 120 sayfa bir kaç saatte aktı geçti. Aynı tarzda yüzlerce daha hikayesini okuyabilirim. Kaleminize, gönlünüze sağlık hocam. Hikayelerin her birinde okurken empati yapamadan geçemiyorsunuz bir kere, öylesine doğal ve içten bir anlatım ki her bir hikayenin sonunu merakla bekliyorsunuz. En azından ben bu şekilde keyif alarak okudum. Kesinlikle tavsiye ederim, keşke tanışma fırsatım da olsaydı..Kim bilir belki bir gün aynı hastanede olmasa bile bir imza gününde nasip olur...

Benzer Kitaplar