Eğer Ben Sen Olsaydım ve Kompü-Kid
Çocuğun hakları, kendi isteğiyle gelmediği bu dünyaya, daha doğmadan önce başlar. Sağlıklı bir ortama doğmak, sağlıklı büyümek ve sağlıklı bir vatandaş olmak her çocuğun en doğal hakkıdır. Evet, insanlar çocuk olarak doğarlar. Fakat büyüdükten sonra, dünün çocukları -erginler, sanki kendileri hiç çocuk olmamışlar gibi davranırlar. Ve çocuklar görülür ama işitilmezler. Toplum, sosyalleştikçe, beklenilenin tersine, çözüşüyor ve insanoğlu yeni bir kimlik arıyor. Biz yetişkinler çocuklarımızı, onların çocuk olma ve çocukluğu çocuk gibi yaşama ve benzer hakları yanında, bu karmaşa çağının getirdiği sorumluluk ve yükümlülüklere hazırlamak zorundayız. Çocuklarımıza, çok bildiğimiz ve uyguladığımız sevginin yanında geleneklerimize pek uymayan saygıyı da göstermesini öğrenmeliyiz.
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar
Henüz yorum yok.

