Eser· Kitap
Ben Mi
Bizler herşeyi kurtulmuş ya da kurtarılmışolmanın bakış açısı ile görüyoruz.Bunun umudu doğurduğunu sandığımızdanbelki de. Fakat dünyanın sonu geldidemek için kendini öne atan biri çıktığındane yapacağız? Kötülük ve edebiyat,kimi zaman birbirlerini dışlar,ikisi de birbirini birer atıkmışcasına izlerler,ikisi de birbiri için zararlıdır; birisi hızdan,birisi yavaşlıktan, birisi hijyenden,birisi arınmamışlıktan. Yazınsal yetkinlikledeğil daha çok insanı etkinlikler ortaya çıkabilirancak insanları telaşlandırma sanatı.Okur, kusura bakma,destanlar belki de böyle yazılmalıdır
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Henüz puan verilmemiş.
Yorumlar
Henüz yorum yok.

