Hayata Dair 100 Yorum
Hani deriz ya, ne huysuz adam diye ( adamlar kusura bakmasın tabi ), işte ben bu lafa itiraz ediyorum. Bence bu sözcükler şöyle düzeltilmeli: Ne huylu adam Şimdi bakın huysuz adam ( ya da kadın ) demek sanki bütün huyları alınmış, sakin, yumuşak, hiç adrenalinini olmayan kişi demek.Hem sonuna siz, suz gibi takılar eklendiğinde sözcükler olumsuz olmaz mı? Yani hayırsız demek , hayrı olmayan, sabırsız demek, sabrı olmayan demek değil mi? O zaman huysuz olanın da huyu yok demek. Melek gibi hatta kanat takmış uçuyor olması gerek. Nerdeeee?Benim kanaatime göre, sinirli, gönül kırıcı, sabır ve anlayışı eksik olan kişilere huylu adam, kadın, çocuk demeli!Sevgili Şebnem,Sen ki hayata dört elle sarılan, hayatın tatlarını başkaları için çoğaltmaya çalışan insan, neden hayatın ayrıntılarından bu kadar yakınıyorsun !
Baskılar1
Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.
Düzenleme Geçmişi
Yükleniyor...
Puanlama
Yorumlar
Henüz yorum yok.

