Eser· Kitap

Tutkun

8.4/10(12)

Bir tutku ve ayrılık hikâyesi. Her şeye rağmen pes etmeyen bir aşkın destanı... Melanie ve Daniel, rüya gibi bir aşk yaşamakta, bir ömür boyu birlikte olacaklarına inanmaktadırlar. Aralarında aşkla ve tutkuyla örülü, asla kopmayacak gibi görünen bir bağ vardır. Ancak küçük kızlarını kaybetmelerinin ardından yaşadıkları acı, üzüntü ve suçluluk duygusu, gerçekleri farklı algılamalarına neden olur. İlişkileri, cevaplanmamış sorularla beklenmedik bir sona gider. Dokuz yıl boyunca hayatın içinde sürüklenip dururlar. İkisi de yüreğinin zincirlerinden kurtulamaz. Melanie, geçmişinden uzaklaşmak için kendini sevgisiz bir evliliğe hapsolmuş bir hâlde bulur. Daniel ise kendini yalnızca işine vermiştir ve Melanie'siz hiçbir şeyin onun için bir anlamı yoktur. Günün birinde yolları tekrar kesişir ve ikisi de duygularını inkâr edemezler. Peki aşklarının gücü ve birbirlerine bunca zaman tutkun olmaları, geçmişten gelen yaraları iyileştirmeye, güvensizliklerinin ve korkularının üstesinden gelmelerine yetecek midir?

Baskılar1

Bu eserin yayımlanmış baskıları. Bir baskıya tıklayarak yayınevi, ISBN, sayfa sayısı ve basım bilgilerini görebilirsiniz.

Tutkun

Tutkun

Aspendos Yayıncılık

392 sayfa2013-01-01

Düzenleme Geçmişi

Yükleniyor...

Puanlama

8.4/ 10
12 puan
10
5
9
2
8
4
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
1
8/1027.05.2015

Ve bitti... Öylesine almış olduğum ve yazarını da daha önce tanımadığım bir romandı. Ancak okumaya başlayınca kelimeler, cümleler ve hikaye aktı gitti. Kitabın adından da anlaşılacağı gibi iki insanın birbirlerine olan tutkusunu anlatan ve bu tutkuya aile ve evlat sevgisini de ekleyen harika bir OKUNASI roman..tavsiye edilir yani..

LLulu Marley· Tutkun
10/1026.03.2015

ben bu yazarın kalemini çok seviyorum,bütün kitaplarını okur ve okumaya davet ederim..belki çok kuvvetli bir yazar değildir ama duyguları aktarışını seviyorum...

SSiHiRLi_PeRi· Tutkun
10/1013.06.2014

Tek kelime ile harika bir kitaptı.

Hhafize· Tutkun
10/1021.04.2014

bu yazarın okuduğum üçüncü kitabı... her kitap ayrı bir keyifli, ayrı bir güzeldi... son derece büyülü aşklar anlatıyor yazar... veee! ben her kitaba ayrı ayrı aşık oldum... bu kitabı da şiddetle tavsiye ediyorum!!!

Yyok· Tutkun
10/1023.07.2013

Müthişti! Ben aldıktan sonra tereddütte kalmıştım ama bir kitap ancak bu kadar duygusal ve içten olabilir! bana bütün sıkıntılarımı unutturdu, bol bol ağlattı ama olsun! ben çok beğendim, iyi ki de almışım. baş tacım bundan sonra!

Benzer Kitaplar