elizabeth hoyt
12.03.2013
Okuduğum dönemde karakterlerine aşık olduğum kitaptır :) Olay örgüsü, diyaloglar çok güzeldi. Yani uzun lafın kısası; okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.
Baskı: Çirkinin Aşığı (Prince Trilogy, #1)