A
aleyna-

12.03.2013

9/10

Okuduğum dönemde karakterlerine aşık olduğum kitaptır :) Olay örgüsü, diyaloglar çok güzeldi. Yani uzun lafın kısası; okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.

Baskı: Çirkinin Aşığı (Prince Trilogy, #1)