Balayı
Balayı

susan elizabeth phillips

K
Kayla_Oz

27.03.2013

8/10

Güzel kitaptı. Hatta film gibiydi. Ama bir bölüm vardı ki beni çok gerdi ve bu gerginlik not kırmama neden oldu :/ Uzun bir süre bu tarz bir kitap okumak istemiyorum. En az 6 ay yetecek kadar gerildim.

Baskı: Balayı