Y
yamak

09.03.2013

10/10

Ben de iz bırakan ender kitaplardan biriydi bu. Yazarın kaleminin güzelliği bir yana, kurgunun güzelliği, kadın karakterin güçlü duruşu... Bu kitabı okuyunca gerçekten de kendi acılarınızı küçümseyip şükrediyorsunuz

Baskı: Yaşamak İçin Bir Neden Söyle