nesrin turhan
09.03.2013
Ben de iz bırakan ender kitaplardan biriydi bu. Yazarın kaleminin güzelliği bir yana, kurgunun güzelliği, kadın karakterin güçlü duruşu... Bu kitabı okuyunca gerçekten de kendi acılarınızı küçümseyip şükrediyorsunuz
Baskı: Yaşamak İçin Bir Neden Söyle