sandy tolan
15.01.2013
hayatımda yarım bıraktıgım ilk kıtap oldu . bir turlu saramadı . çevirimi kötüydü yoksa yazar çok mu bilimsek takılmıştı anlayamadım . Keşke bu kadar sıkıcı olmasaydı ilk sayfaları.
Baskı: Limon Ağacı