E
Emma

08.03.2013

2/10

Kitabı yarım bıraktım çünkü anlatımı çok anlaşılmaz bulduğum gibi, konu da son derece iç karartıcı ve sıkıcı, ben mutlu kitapları seviyorum...

Baskı: Kanatsız Kuşlar