anne lamott
08.03.2013
Kitabı yarım bıraktım çünkü anlatımı çok anlaşılmaz bulduğum gibi, konu da son derece iç karartıcı ve sıkıcı, ben mutlu kitapları seviyorum...
Baskı: Kanatsız Kuşlar