
Büyücü Usta (Gedik Savaşları Efsanesi #2)
raymond e. feist
10/10
1.Kitapdan kat kat güzel bir kitabdı birinci kitaba göre kitapda duygular daha güzel yansıtılmış bu kitapda Tsurani halkını/geçmişini tanımışda olduk bu kitapda Hele şu replik ''Titreyin ve çökün çünkü ben güçüm'' o sahneler hararedliydi dahada etkiledi beni replikle :) Pug/Milamber'ın gelişmesini okumakda çok zevkliydi. Kısaca özetlersek : İlk kitabdan daha iyi bir kitap karşımızdaydı
Baskı: Büyücü Usta (Gedik Savaşları Efsanesi #2)