K
Kobay

02.03.2013

10/10

1.Kitapdan kat kat güzel bir kitabdı birinci kitaba göre kitapda duygular daha güzel yansıtılmış bu kitapda Tsurani halkını/geçmişini tanımışda olduk bu kitapda Hele şu replik ''Titreyin ve çökün çünkü ben güçüm'' o sahneler hararedliydi dahada etkiledi beni replikle :) Pug/Milamber'ın gelişmesini okumakda çok zevkliydi. Kısaca özetlersek : İlk kitabdan daha iyi bir kitap karşımızdaydı

Baskı: Büyücü Usta (Gedik Savaşları Efsanesi #2)