christopher paolini
02.03.2013
saphire ve eraganun macerası bitti.Beklentileri karşıladı yazar ama beni sonu pek tatmin etmedi bu son .Ben mutlu sonlara inanan biri olarak eragon diğer ejderhalari eğitmeye ezik ezik gitti .sevdiğiyle gitseydi ne olurdu sanki :(
Baskı: Miras - Ruhlar Dehlizi (Kitap IV)