julia london
23.07.2013
Çok çok çok keyif alarak okudum kah güldüm kah Alex'e kızdım kah duygulandım yani dolu doluya okudum özlemişim böyle kitap okumayı ....
Baskı: Aşkın Baharına Uyanmak