Bahar Ve Kelebekler
Bahar Ve Kelebekler

ömer seyfettin

Z
zozkay

28.02.2013

7/10

şimdi düşününce güzelmiş aslında. Lisede iken edebiyat ödevi için okumuş ve belki de ilk defa bir kitaptan sıkılmıştım. Şimdiki aklımla okuması zor olsa da güzel.

Baskı: Bahar Ve Kelebekler