ömer seyfettin
28.02.2013
şimdi düşününce güzelmiş aslında. Lisede iken edebiyat ödevi için okumuş ve belki de ilk defa bir kitaptan sıkılmıştım. Şimdiki aklımla okuması zor olsa da güzel.
Baskı: Bahar Ve Kelebekler