Kavim
Kavim

ahmet ümit

O
Okyanustanbul

28.02.2013

8/10

Güzel bir kitaptı gerçekten. Bir sürü bilmediğim şey öğrendim,bi çok konuda fikir sahibi oldum.Ahmet Ümit'in kitaplarını en çok bu yüzden seviyorum zaten.Her romanda bir konu belirleyip,derinlemesine araştırıp,kurguyu o bilgilerin üstüne yapması çok süper birşey.

Baskı: Kavim