Ö
ömür

02.03.2013

7/10

Güzel bir kitap Akıcı ve ilgi çekici Tek kusuru kitabın başında detaylı anlattığı bazı konuları kitabın sonunda hiç konusunu bile geçirmeden kitap bitti.

Baskı: Buz Gibi Soğuk (Rizzoli & Isles, #8)