tarryn fisher
03.08.2013
Kitap çok güzeldi.Akıcıydı,sürükleyiciydi.Caleb tam aşık olunası; Olivia saçı başı yolunasıydı. -,-
Baskı: Fırsatçı (Love Me With Lies #1)