N
Nisaa

03.08.2013

8/10

Kitap çok güzeldi.Akıcıydı,sürükleyiciydi.Caleb tam aşık olunası; Olivia saçı başı yolunasıydı. -,-

Baskı: Fırsatçı (Love Me With Lies #1)