T
tugbasultan

26.02.2013

10/10

Âh dediğim ikinci tasavvuf kitabı.. Her ne kadar zaman zaman yazarın okuyucuya 'aşkım' diye hitap etmesini yadırgasam bile, çok güzel bir kitap..

Baskı: Aşkın Son Nefesi