T
tugbasultan

26.02.2013

10/10

En çok sevdiğim kitaplarımdan bi tanesi. Hala acar okurum. O kadar güzel bir anlatış biçimi var ki, kelimelerle nasıl anlatsam bilemedim =) Tasavvuf kitaplarına henüz yeni başlamış olanlar için şiddetle tavsiye edebileceğim bi kitap.. Mutlaka okuyun!

Baskı: Aşka Ağlayan Derviş Yunus Emre