sherrilyn kenyon
25.02.2013
Hiç tarzım olmamasına rağmen okuyup gerçekten çok beğendiğim bir kitap oldu ve 10 puanı haketti :)
Baskı: Aşk Kölesi (The Dark-Hunterverse, #0.5)