
Cevapsız Ağrı
umay umay
P
ParanoyakVisne
26.02.2013
10/10
Ben bu kadının tarzını çok seviyorum ya. Normalde bir kitabı iki kere okumam ama bu kitabı tekrar tekrar okumak istiyorum. O derece güzel.!
Baskı: Cevapsız Ağrı

umay umay
26.02.2013
Ben bu kadının tarzını çok seviyorum ya. Normalde bir kitabı iki kere okumam ama bu kitabı tekrar tekrar okumak istiyorum. O derece güzel.!
Baskı: Cevapsız Ağrı