A
adentistsdiary

03.08.2012

6/10

sevdim bu kitabı,marc levy nin başka bir kitabını okumuştum,çok klişe bir romantik hikaye idi,ama bu kitap oldukça farklı bence okumaya değer

Baskı: Gölge Hırsızı