
İbni Haldun`un Yaşam Öyküsü
salim hammish
7/10
ibn-i haldun hayatını ve hayata bakış açısını göstermesi açısından gayet güzel bi kitaptı..ama başlarda dilin çok ağır olup,yavaş ilerlemesi yüzünden vazgeçilebilecek bi kitap sayılabilir..ama benim tavsiyem zor da olsa sonuna kadar devam etmek..çünkü kitap 70.sayfadan sonra açılmaya başlıyo..
Baskı: İbni Haldun`un Yaşam Öyküsü