M
ma-belle

21.02.2013

5/10

akıcı olduğu söylenemez. sırf biran önce bitsin diye hızlı okudum. beklentilerimi karşılamadı. konusu güzeldi fakat daha çok günlük gibi bir anlatımı olduğu için konuya hakim olamadım ve beni içine çekmedi.

Baskı: Yazmak ya da Yaşamak