B
busetas

21.02.2013

3/10

Hayatımda ilk kez bir kitabın sonuna ulaşamadım . Yazarın kalemi gerçekten icler acısıydı. Kimseye tavsiye dahi etmem . Verdigim 3 puanda tamamen dexin çeviri ve kapagı için .

Baskı: Soğuk Öpücük (Cold Kiss, #1)