susan elizabeth phillips
21.02.2013
Aşkta ilk çeyrek kadar güzel bir kitaptı. Gerçi yazarın kendini tekrarlamaya başladığını düşünüyorum ama kitaplarını almaya devam edeceğim.
Baskı: Sensiz Olmaz (Chicago Stars, #3)