Z
zynpbz

10.12.2012

8/10

Yolda okurum diye çantama attığım yol boyunca 70. sayfalarına dek okuduğum devamını merak edip heycanla evde okuduğum bir kitaptır.. tavsiye ederim ben çok beğendim.. Nasihat niteliğinde kısa kısa hikayeler var içinde..

Baskı: Aşk Şehri (Divan-ı Kebir`den Seçmeler)