guillaume musso
17.07.2013
Harika bir kitaptı.Heyecanla okudum.Okumayanlara tavsiye ederim.Genelde kitapları ilk başından sonunu tahmin ederim ama bu başkaydı.Okuyun derim
Baskı: Çünkü Seni Seviyorum