A
apehlivan

17.02.2013

10/10

Gerçekten güzel bir kitap. Girişimcilikle ilgilenmeseniz bile okumanız gereken bir yaşam hikayesi. Gerçek başarının öyküsü.

Baskı: Otobüsten İndim BMW'ye bindim