A
alemdarmah

17.02.2013

9/10

D&R de rekalmını görüp aldığım bi kitap. Gayet akıcı ve sürükleyici aşağıda ki bazı arkadaşlara katılıyorum ufak pürüzler var ama bunlar kitabın genelini etkilemez tabii ki.

Baskı: Tabi Ya! O Gün Kar Yağıyordu