johanna lindsey
02.08.2012
son derece eğlenceli bir kitaptı... Malory ailesini okumak çok keyifliydi.... Tony Dayının hikayesini öğrendik... şimdi de James Dayıyı merak ediyorum....
Baskı: Hırçın Aşk (Malory-Anderson Family #2)