S
sLn

14.05.2012

10/10

Bu kitabı aldığımda tam 14 yaşındaydım belkide ondan bayılmıştım.Harika bir kitap çok içten.Yaşınız tutuyorsa okuyun.Süper bir hikaye özgeye bayılacaksınız....

Baskı: 14 Yaşında Bir Genç Kızım Ben