deniz erbulak
14.05.2012
Bu kitabı aldığımda tam 14 yaşındaydım belkide ondan bayılmıştım.Harika bir kitap çok içten.Yaşınız tutuyorsa okuyun.Süper bir hikaye özgeye bayılacaksınız....
Baskı: 14 Yaşında Bir Genç Kızım Ben