D
Dilaraaks

16.02.2013

10/10

Kitap muhteşem. Kitabın sonunda ağladığımı bile söyleyebilirim. O derece duygusal, o derece içten... Özellikle şu kısım çok hoşuma gitti; "Yemin ederim, bir daha asla seni terk etmeyeceğim." "Terk edersen bunun sana bir faydası olmaz, çünkü bir daha terk edersen, senin arkandan gelirim"

Baskı: Hayallerimin Arka Bahçesi