
Kadın Psikolojisi
nevzat tarhan
Ç
Çerkez Can Arslantaş
15.02.2013
5/10
Kitapta Nevzat hocamızın güzel tespitleri var ama bu kadar çok tekrar olmaz ki.. Aynı cümle kitabın çeşitli yerlerinde defalarca karşınıza çıkıyor. Hatta 'eşim ben ve çocuğum' isimli kitabında okuduğum bir paragrafı bu kitabında aynen tekrar gördüm. Sıkıcı tekrarlar dışında okunası bir kitap.
Baskı: Kadın Psikolojisi