
Işık Tanrıçası (Tanrıça, #3)
p. c. cast
9/10
Bence bu kadın yalnızca bu seriyi yazmalı :) Kitabı sevdim ama sonu beni bitirdi tamam değişikti biraz kayıp bolca kazanç vardı ama o aşk Pamela ve Apollonun aşkıydı sonrakiler tam olarak onlar değildi ve bana göre bu tam olarak mutlu son sayılmazdı :( Kitabın sonunda ben Pamelanın aynı Apollon gibi bir şeylerden vazgeçebilme-sini isterdim
Baskı: Işık Tanrıçası (Tanrıça, #3)