S
Sevgi06

14.02.2013

9/10

İmparatorluk üçlemesi bitti! İlk iki kitap çok fazla fantastik öğeler içermese de son kitap; böceksilerin büyüleri, dağlıların sihirbazları ve kovalamacalarla geçti. Güzel bir seriye elveda derken; Gedik Savaşlarından tanıdığımız büyücü Pug'un kısacık varlığıyla da şenlenmişti. Güzel bir seri okumak isteyenlere öneririm.

Baskı: İmparatorluğun Hanımefendisi (İmparatorluk #3)