susan elizabeth phillips
20.02.2013
tek kelime ile yorumlayacağım MUHTEŞEM.... 10 PUAN veriyorum ama yıldız ve aferin de ekliyorum.... yazarın her kitabı ayrı bir güzel... ayrı bir muhteşem :) bayıldımmmm ;)
Baskı: Sensiz Olmaz (Chicago Stars, #3)