U
unnamed324

13.02.2013

10/10

ben okuduğumda çok beğenmiştim.barış manço'yu çok severdim ölümünden sonra bu kitabı okuyup onu anmak güzeldi.hala ara sıra karıştırıyorum ve o eski dostu anıyorum.

Baskı: Hâlâ Yazıp Çizecek Birkaç Satırım Kaldı