
Hâlâ Yazıp Çizecek Birkaç Satırım Kaldı
tamer şahin
U
unnamed324
13.02.2013
10/10
ben okuduğumda çok beğenmiştim.barış manço'yu çok severdim ölümünden sonra bu kitabı okuyup onu anmak güzeldi.hala ara sıra karıştırıyorum ve o eski dostu anıyorum.
Baskı: Hâlâ Yazıp Çizecek Birkaç Satırım Kaldı