O
Ornitorenk

12.02.2013

5/10

Kitabı okurken çok güzel olduğunu düşünmeme rağmen kitabın sonu beklentilerimi karşılamadı ve hayal kırıklığına uğradım.

Baskı: Işığın Anahtarı (Key Trilogy #1)