gülseren budayıcıoğlu
26.03.2020
Çok güzel bir kitaptı elimden bırakamadım. Doktor benimle konuşuyormuş gibi hissettim bazı yerlerde bir nevi bana da terapi oldu. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı diğerlerini de okumak istememe sebep oldu.
Baskı: Camdaki Kız